مایکروسافت در پی ساخت کنسول چینی!

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۰ دیدگاه

مایکروسافت در پی ساخت کنسول چینی!

 
Latest Electronic Games Debut At E3 Expo

مایکروسافت و شرکت BesTV در حال اتحاد برای ساخت یک کنسول تماما چینی هستند.به گفته ی Xinhua News کمپانی BesTV در یک همایش بزرگ در شهر شانگهای با نام Shanghai Stock Exchange خبر از ساخت این کنسول داده و ۵۱ درصد این قرارداد که E-Home Entertainment Development نامگذاری شده متعلق به BesTV و ۴۹% باقی مانده متعلق به مایکروسافت خواهد بود. بقیه در ادامه مطلب...

مایکروسافت در پی ساخت کنسول چینی!

 
Latest Electronic Games Debut At E3 Expo

مایکروسافت و شرکت BesTV در حال اتحاد برای ساخت یک کنسول تماما چینی هستند.به گفته ی Xinhua News کمپانی BesTV در یک همایش بزرگ در شهر شانگهای با نام Shanghai Stock Exchange خبر از ساخت این کنسول داده و ۵۱ درصد این قرارداد که E-Home Entertainment Development نامگذاری شده متعلق به BesTV و ۴۹% باقی مانده متعلق به مایکروسافت خواهد بود.

 

برخی از اظهارات مسئولین مایکروسافت در این باره:

“ما با معرفی این پروژه قصد داریم محصولات جدید خود را به پرجمعیت ترین کشور جهان نمایش بدهیم.پروژه ای که در حال کار کردن روی آن هستیم فعلا خیلی جای کار دارد.”

احتمالا این کنسول Bestpad نام خواهد گرفت و با تکنولوژی ایکس باکس های قبلی ساخته می شود.لازم به ذکر است که BesTV اکنون با بیش از ۱۸ میلیون مشتری به عنوان عرضه کننده اول IPTV در چین، آسیای جنوب غربی و غرب اروپا حساب می گردد.
دولت چین زمان زیادی عرضه کنسول های خارجی را در این کشور ممنوع کرده است که احتمال می رود با رونمایی از این پروژه این قانون برداشته شود.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...