اولین آپدیت GTA Online هم اکنون برای Xbox 360 و Ps3 در دسترس می باشد|بیانیه ی راک استار در این رابطه

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۱۰ دیدگاه

اولین آپدیت GTA Online هم اکنون برای Xbox 360 و Ps3 در دسترس می باشد|بیانیه ی راک استار در این رابطه

 
gta-online

GTA Online سرانجام در طول چند روز گذشته منتشر شد و اگر اخبار را نیز دنبال کرده باشید حتما متوجه شده اید که این عنوان در زمینه ی جمعیت بازی کنان در شبکه ی آنلاین توانست عنوان محبوب World Of Warcraft را نیز کنار بزند و در صدر بیشترین بازیکنان در شبکه ی آنلاین در مدت زمان کوتاهی دست یابد.اما این بخش با مشکلات  بسیار زیادی همراه بود که راک استار بار دیگر با منتشر کردن مشکلات به وجود آمده اعلام کرده است که بیشتر مشکلات موجود با اولین آپدیت که هم اکنون منتشر شده  برطرف شده است. در ادامه مطلب...

اولین آپدیت GTA Online هم اکنون برای Xbox 360 و Ps3 در دسترس می باشد|بیانیه ی راک استار در این رابطه

 
gta-online

GTA Online سرانجام در طول چند روز گذشته منتشر شد و اگر اخبار را نیز دنبال کرده باشید حتما متوجه شده اید که این عنوان در زمینه ی جمعیت بازی کنان در شبکه ی آنلاین توانست عنوان محبوب World Of Warcraft را نیز کنار بزند و در صدر بیشترین بازیکنان در شبکه ی آنلاین در مدت زمان کوتاهی دست یابد.اما این بخش با مشکلات  بسیار زیادی همراه بود که راک استار بار دیگر با منتشر کردن مشکلات به وجود آمده اعلام کرده است که بیشتر مشکلات موجود با اولین آپدیت که هم اکنون منتشر شده  برطرف شده است.

 

راک استار یک بار دیگر مشکلات به وجود آمده را منتشر کرده است که ما نیز بار دیگر برای شما مشکلات را می گوییم:

برای دارندگان PlayStation 3 اعلام کنیم که اشکالاتی در شبکه ی PlayStation Network شناسایی شد و این مشکلات باعث میشد کاربرانی که بتوانند این بخش را تجربه کنند به حداقل برسد.این مشکل باعث میشد که بیشتر کاربران نتوانند با هم بخش GTA Online را تجربه کنند و از صبح امروز نیز این مشکل به صورت کامل برطرف شد.

یک مشکل دیگر که وجود دارد این است که بسیاری از کابران نمی توانند بخش تمرینی اول بازی را تجربه کنند که این مشکل در هر دو پلتفرم وجود دارد.بسیاری از کاربران توانستند با زدن دکمه ی “تکرار کردن” این بخش را به پایان برسانند و ما در حال تلاش هستیم تا این مشکل را هرچه سریعتر برای تمامی کاربران بر طرف کنیم.

امروز صبح ما ناپایداری هایی را در بخش GTA Online تجربه کردیم که این مسئله حتی برای  کسانی که مرحله ی تمرینی اول را نیز تجربه کرده اند وجود داشت.ما در حال شناسایی کردن این مشکلات و هرچه زودتر  برطرف کردن آنها هستیم تا بتوانیم ثبات را به سرورها بر گردانیم.

در حال حاضر و تا زمانی که ما بتوانیم دسترسی را برای همه ی کاربران برقرار کنیم، ما گزینه ی GTA$ cash packs را غیر فعال کردیم.بازیکنان همچنان می توانند با تمام کردن مراحل GTA$ پول بدست بیاورند.

اولین آپدیت این عنوان هم اکنون برای دارندگان Xbox360 و Ps3 در دسترس می باشد و راک استار نیز پس از منتشر کردن این آپدیت بیانیه ای را منتشر کرده است:

تمام مشکلات به وجود اومده به زودی برطرف خواهند شد.این را بدانید که تمام تیم ما در راک استار و تمامی همکار های مرتبط با ما در حال کار کردن بر روی این مشکلات می باشند تا تجربه ی عالی ای را برای شما به رقم بزنند و در سریعترین زمان ممکن این مشکلات به وجود آمده بر طرف خواهد شد.

  • Dontarrious

    Dontarrious

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۲:۳۶

    It's great to find an expert who can exailpn things so well

  • Dweezil

    Dweezil

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۱۳:۱۷:۴۴

    Wait, I cannot fathom it being so stfagihtrorward.