Infinity Ward : همان طور که با دست نمی شود فوتبال بازی کرد، ما هم نمی توانیم هسته اصلی Call of Duty را تغیر دهیم !

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۱۰ دیدگاه

Infinity Ward : همان طور که با دست نمی شود فوتبال بازی کرد، ما هم نمی توانیم هسته اصلی Call of Duty را تغیر دهیم !

 
Call-of-Duty-ghosts-3

Mark Rubin تهیه کننده اجرایی بازی Call of Duty: Ghosts در گفتگویی جالب به آن دسته از افرادی که به انتقاد از عدم داشتن نوآوری در این سری می پردازند، اعلام کرده که نمی توانند که هسته اصلی این بازی را تغییر دهند، به دلیل این که سری Call of Duty تقریبا به مانند یک بازی ورزشی شده و آیا توقع دارید که در یک بازی ورزشی با هفت بازیکن و با دستانتان بازی کنید؟! به همین دلیل است که هسته اصلی Call of Duty همیشه به یک صورت است. در ادامه مطلب...

Infinity Ward : همان طور که با دست نمی شود فوتبال بازی کرد، ما هم نمی توانیم هسته اصلی Call of Duty را تغیر دهیم !

 
Call-of-Duty-ghosts-3

Mark Rubin تهیه کننده اجرایی بازی Call of Duty: Ghosts در گفتگویی جالب به آن دسته از افرادی که به انتقاد از عدم داشتن نوآوری در این سری می پردازند، اعلام کرده که نمی توانند که هسته اصلی این بازی را تغییر دهند، به دلیل این که سری Call of Duty تقریبا به مانند یک بازی ورزشی شده و آیا توقع دارید که در یک بازی ورزشی با هفت بازیکن و با دستانتان بازی کنید؟! به همین دلیل است که هسته اصلی Call of Duty همیشه به یک صورت است.

 

Mark Rubin در گفتگویی با سایت OXM اعلام کرده است که هسته اصلی  کنترل و عملکرد یک بازی نمی تواند که بیش از حد تغییر کند، چرا که مردم بیشتر در قسمت ها بعدی فرنچاینز ها دوست دارند که چیزهایی را ببینند که در قسمت های گذشته با آن آشنایی داشته اند.

وی در این مورد می گوید :

حقیقت واقعا آشکار است، اگر این ( Call of Duty  ) فوتبال بود و سال بعد آن ها ( eSports ) تصمیم می گرفتند که ما فقط هفت بازیکن داشته باشیم و از دستانمان هم برای فوتبال بازی کردن استفاده کنیم! به نظرتان چه نتیجه ای به دست می آمد ؟ بنابر به همین علت است که من فکر نمی کنم که مردم بخواهند چیزهای بسیاری را در چنین نوع بازی هایی ببینند. ما نمی توانیم که قوانین هسته ای این سری را بیش از حد تغییر دهیم و قوانین هسته ای هم ساده هستند. شما یک بازیکن هستید و در سبک اول شخص سلاح در دست می گیرید و در همان حین که حرکت می کنید به دیگران هم شلیک می کنید.

اما آیا این قانون باعث می شود که دامنه ای برای خلاقیت به وجود نیاید ؟ جواب رابین به این سوال نه است و او هم می داند که به هر حال در قسمت های بعدی یک فرنچاینز باید نوآوری وجود داشته باشد و در این مورد می گوید :

ما چیز های زیادی را به بازی اضافه کرده ایم که این چیزها شامل سفارشی سازی شخصیت، ماجراجویی در یک جهان بهتر، ساخت جهانی جالب تر، اضافه کردن حالت های جدید و اضافه کردن نقشه های پویای جدید می باشد. بنابر این فکر می کنم که ما قادر خواهیم بود که چیز های جدید و جالب را داشته باشیم. به معنای واقعی کلمه ما همیشه در حال تلاش برای ساخت یک بازی بهتر در مقایسه با قسمت هایی که قبلا ساخته ایم هستیم.

ما به مردم محتویات جدید و راه های تازه ای برای بازی کردن می دهیم. به علاوه بخش جوخه ها ( Squads ) واقعا یک راه جدید برای بازی کردن است و من فکر می کنم که این بخش واقعا برای مردم جالب باشد. زیرا متفاوت تر از هر چیزی است که ما تاکنون سعی کرده ایم که چنین کاری را در هر کدام از قسمت های Call of Duty انجام دهیم و من فکر می کنم که ما این روند را ادامه خواهیم داد.

به هر حال به نظر می رسد که حق با مارک رابین است، چرا که همان طور که مردم Call of Duty را به دلیل گیم پلی اصلی شناخته شده اش می شناسند، به همان اندازه نیز تخریب پذیری سری Battlefield باعث معروفیت این عنوان شده است.

عنوان Call Of Duty Ghosts قرار است در تاریخ ۱۴ آبان امسال برای پلتفرم های PC/X360/PS3/PS4/XONE/WIIU منتشر شود.

 
  • Caroline

    Caroline

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۴:۲۵

    Great inhtisg! That's the answer we've been looking for.

  • Kaiden

    Kaiden

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۷:۱۳

    No quoteisn this is the place to get this info, thanks y'all.