مدیرعامل جدید مایکروسافت تا پایان سال مشخص میشود! +نامزدهای احتمالی

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۳ دیدگاه

مدیرعامل جدید مایکروسافت تا پایان سال مشخص میشود! +نامزدهای احتمالی

 

مدتی است که از غیبت Steve Ballmer میگذرد و مایکروسافت هم همچنان در پی یافتن یک جانشین مناسب برای او است. منابع معتبر میگویند که مایکروسافت میخواهد مدیر عامل جدید را تا پایان سال جاری معرفی کنند. در ادامه جزئیات را ببینید.  در ادامه مطلب...

مدیرعامل جدید مایکروسافت تا پایان سال مشخص میشود! +نامزدهای احتمالی

 

مدتی است که از غیبت Steve Ballmer میگذرد و مایکروسافت هم همچنان در پی یافتن یک جانشین مناسب برای او است. منابع معتبر میگویند که مایکروسافت میخواهد مدیر عامل جدید را تا پایان سال جاری معرفی کنند. در ادامه جزئیات را ببینید.

به گزارش BloomBerg منابع نزدیک به مایکروسافت گفته اند که شرکت تصمیم دارد که مدیرعامل جدیدش را تا پایان سال معرفی کند و هیئت مدیره در حال حاضر درپی مصاحبه های مقدماتی برای محدود کردن کاندیدا ها است!

دونفر از منابع میگویند که مدیر عامل شرکت Ebay آقای John Donahoe درحال حاضر مورد توجه است، اما در این بین نباید نام آقای Charles Giancarlo یعنی مدیر اجرایی سابق شرکت Cisco را فراموش کنیم.البته نام آقای Alan Mulally مدیرعامل شرکت Ford هم قابل ملاحظه است!

steve-ballmer-580

در این بین میتوانیم به مدیرعامل سابق شرکت Nokia هم نگاهی بیندازیم، هرچند نوکیا در آینده قرار است به نوعی به بخشی از کمپانی Microsoft مبدل شود. قابل ذکر است که نام آقایان Paul Maritz و chief Tony هم بروی میز است!

منابع این راهم اضافه کرده اند که آنها درپی تلاش بسیاری برای این انتخاب هستند تا وضعیت شرکت را بهبود ببخشند و یک مدیرعامل شایسته را انتخاب کنند. همچنین گزارش ها حاکی از آن است که سهامداران مایکروسافت جمع شده اند تا Bill Gates را به اجبار بازنشسته کنند. (!)

  • Foge

    Foge

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۵:۰۶

    None can doubt the verciaty of this article.