راک استار داداگاهی میشود ! شکایت رپر بزرگ آمریکایی از این شرکت

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۰ دیدگاه
 

راک استار داداگاهی میشود ! شکایت رپر بزرگ آمریکایی از این شرکت

 
 

دقایقی پیش خبری بسیار جالب به دست ما رسیده که نشان دهنده یکی دیگر از مشکلات شرکت مشهور راک استار  بر سر بازی بسیار جنجالی GTA V است. در ادامه مطلب...

 

راک استار داداگاهی میشود ! شکایت رپر بزرگ آمریکایی از این شرکت

 
 

دقایقی پیش خبری بسیار جالب به دست ما رسیده که نشان دهنده یکی دیگر از مشکلات شرکت مشهور راک استار  بر سر بازی بسیار جنجالی GTA V است.

یکی از بزرگترین رپر های آمریکایی با نام DAZ Dillinger به تازگی راک استار را به شدت تهدید کرده و روز شماری ۱۴ روزه برای این شرکت قرار داده و اعلام کرده با تمام شدن این روز شما وی از این شرکت بزرگ بازی سازی رسما شکایت میکند.

ماجرای اصلی از آنجا شروع شد که شرکت راک استار در توافق نامه ای که با DAZ Dillinger امضا کرده بود عنوان کرده است که بعد از قرار دادن دو اهنگ بسیار محبوب C-Walk و Nothin’ But the Cavi Hit در بازی GTA V مبلغی معادل $۴,۲۷۱٫۰۰ برای استفاده از این ۲ اهنگ به Daz Dillinger بدهد.

اما این رپر به تازگی اعلام کرده که احساس میکند راک استار از وی سوءاستفاده کرده و آن مبلغی که توافق کرده بودند را دریافت نکرده. هنوز شرکت راک استار هیچگونه واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده اما بهتر است هرچه زودتر دست به کار شود زیرا اگر تا ۱۴ روز دیگر این مبلغ را به Daz Dillinger ندهد ، طبق گفته ی این خواننده آمریکایی داداگاهی خواهد شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...