من مدیون آیفونم!

نوشته شده توسط:مهدی امجدیان | ۵ دیدگاه

من مدیون آیفونم!

من مدیون آیفونم!

گاهی مواقع آدم خبرهایی را می خواند که در نوع خودشان عجیب و جالب توجه است! از آنجایی که این خبر از نظر ما جالب رسید گفتیم برای شما هم آن را منتشر کنیم. داستان از این قرار بود که جوانی به نام سام تصمیم گرفت کامیون خودش را تعمیر کند و برای این منظور اقدام به زدن چک و رفتن زیر کامیون می کند اما از شانس بدش کامیون روی او می افتد. در زمانی که این اتفاق می افتد هیچ کسی هم در اطراف او نبوده است که به او کمک کند و او زیر چندین تن فشار در حال مردن بود. بقیه در ادامه مطلب...

من مدیون آیفونم!

من مدیون آیفونم!

گاهی مواقع آدم خبرهایی را می خواند که در نوع خودشان عجیب و جالب توجه است! از آنجایی که این خبر از نظر ما جالب رسید گفتیم برای شما هم آن را منتشر کنیم. داستان از این قرار بود که جوانی به نام سام تصمیم گرفت کامیون خودش را تعمیر کند و برای این منظور اقدام به زدن چک و رفتن زیر کامیون می کند اما از شانس بدش کامیون روی او می افتد. در زمانی که این اتفاق می افتد هیچ کسی هم در اطراف او نبوده است که به او کمک کند و او زیر چندین تن فشار در حال مردن بود.

اما درست در این لحظه بود که به یادش آمد گوشی آیفونش در جیب عقب شلوارش قرار دارد. او با فشار اوردن روی گوشی توانست سرویس Siri گوشی خود را فعال کند و به خدمات اضطراری تماس بگیرد. مامور در ابتدا تصور کرده بود که تماس اشتباهی انجام شده است اما زمانی که صدای کمک سام را شنید با استفاده از ردیابی سیگنال تلفن توانست جای او را پیدا کند و نجاتش بدهند. بعد از این موضوع و نجات یافتن این جوان در مصاحبه ای گفته بود تصمیم داشتم یک گوشی گلکسی جدید سامسونگ بخرم اما اکنون از این تصمیم منصرف شدم چون الان من مدیونم اپل و آیفون هستم! هی حالا بیایید بگید آیفون بده دیدید!

  • Stone

    Stone

    • ۱۳۹۵/۰۳/۰۷ - ۰۷:۴۵:۳۳

    This is way better than a brick & mortar esatslibhment.